Banana bread fara zahar

Descoperă altă reţetă
Îmi place:
Fii primul căruia îi place această rețete!
Ție îți place
  • Dificultate: Mediu
  • Durată: peste 120 min
  • Mod de preparare: Coacere

Ingrediente pentru 12 porţii de banana bread fara zahar

Mod de preparare

  1. Rasnim fulgii de ovaz in rasnita. Punem faina rezultata intr-un bol si amestecam cu restul ingredientelor uscate: scortisoara, praful de copt, praful de sare.

  2. Maruntim bananele cu o furculita (e foarte important ca bananele sa fie forte coapte, atat pentru aroma cat si pentru a substitui zaharul). Punem deoparte.

  3. Intr-un bol mare batem untul (ideal la temperatura camerei) si uleiul de cocos. Adaugam treptat ouale si batem la viteza medie 2-3 minute. Adaugam restul ingredientelor ude: iaurt, vanilie.

  4. Apoi adaugam bananele maruntite si mai batem compozitia pentru 1-2 minute pana ce se omogenizeaza. Adaugam in compozitie nucile si curmalele taiate (functie de gust si varsta copilului). Eventual hidratam curmalele in prealabil daca nu folosim curmale Medjool de exemplu.

  5. Adaugam treptat ingredientele uscate peste cele umede si amestecam astfel incat sa nu formam cocoloase.

  6. Punem compozitia intr-o tava de chec captusita cu hartie de copt si dam checul la cuptorul preincalzit, la cca 180 grade pentru cca. 40-50 minute sau pana ce trece testul scobitorii.

  7. Primele 30 minute coacem checul cu o folie de aluminiu deasubra ca sa nu se arda pe partea superioara. Apoi descoperim si continuam coacerea pana ce checul este facut.

  8. Servim cu pofta si poate cu unt de arahide.

Reţetă salvată de:

Comentarii

Un moment răbdare, imediat suntem gata

Pentru această acțiune
trebuie să fii logat!

Login With Facebook