Bami Goreng

Descoperă altă reţetă
Îmi place:
Fii primul căruia îi place această rețete!
Ție îți place
  • Dificultate: Uşor
  • Durată: sub 30 min
  • Mod de preparare: La tigaie

Ingrediente pentru 1 porţii de bami goreng

Mod de preparare

  1. Tofu-ul se taie cubulete in cazul in care nu se foloseste tofu gata taiat. Daca folositi tofu cubulete din conserva, se lasa la scurs. Cand tofu-ul s-a scurs, se pune intr-un bol si se lasa la marinat pentru cateva minute in 1 lingura sos de soia. Pastele se fierb in apa cu sare pana devin moi; apoi se scurg si se lasa la racit.

  2. Usturoiul se curata si se toaca marunt. Ardeiul se curata, se taie in jumatate si se taie fasii pe lat. Tofu-ul se prajeste de toate partile in ulei.

  3. Usturoiul, ardeiul si fasolea inghetata se calesc in ulei pentru cca. 2-3 minute. Se adauga restul sosului de soia, sambal oelek(sau chilli dupa caz) si supa de legume. Se acopera cratita/tigaia cu un capac si se lasa ingredientele la fiert pentru cca. 5-7 minute la foc mediu.

  4. Ananasul se taie cubulete si se adauga impreuna cu mugurii de fasole, sosul de rosii, pastele fierte si tofu-ul prajit alaturi de legume. Se fierb toate ingredientele in cratita descoperita pentru cca. 3-4 minute. Se serveste garnisit cu seminte de susan.

Reţetă salvată de:

Comentarii
2

Părererea ta

Img_2043_medium
Burangic Iulia
din Hamburg
  • 12:36 / 12.05.2009
Arata minunat,Chris! Delicios!
Jacob4_medium
Jacob
din Nürnberg
  • 10:20 / 15.05.2009
Din Experientä , sfätuiesc sä se punä in Marinade pentru Tofu si usturoi ras si sä se lase cel putin nun ceas sä tragä. Cit este un Sos de rosii ?? Aicia trebuie tare econimocos cu sos de rosii umblat. Totusi frumoasä rezetä. Original Bami. 5*****
Un moment răbdare, imediat suntem gata

Pentru această acțiune
trebuie să fii logat!

Login With Facebook